Oosthuizen,       15 juni 2020

Expositie en reünie 100 jaar school in beeld

We moeten beginnen met een teleurstellende mededeling, de expositie en reünie “100 jaar school in beeld”, die eind september 2020 door ons zou worden georganiseerd, GAAT NIET DOOR !!!!!!!!!

De reden daarvoor zal u bekend zijn, de overheid heeft ook onze vereniging een aantal dwingende coronamaatregelen opgelegd. Het bestuur heeft nog lang gewacht met het nemen van de beslissing, maar intussen is duidelijk geworden dat veel evenementen en bijeenkomsten in september en ook daarna zijn afgelast. Zowel voor het bestuur van de HVO als de Stichting Oudhollandse Kerken is het door de restricties van de overheid lastig om “op anderhalve meter afstand” een gezellige ontmoetingsplaats te kunnen organiseren voor grote groepen. Vanwege “75 jaar leven in vrijheid” hadden wij samen met de schoolexpositie ook nog een kleine tentoonstelling in gedachten. Zodoende heeft het bestuur besloten om alle voorbereidingen op te schorten. Helaas, het is niet anders. Wat nu? We kunnen niet anders dan het evenement verplaatsen naar volgend jaar en we denken daarbij aan de laatste weekenden van september 2021. Te zijner tijd krijgt u bericht over het hoe en wat. Dan hebben we ook nog wat te vieren, namelijk in 2021 bestaat de HVO 25 jaar !!!