Eind september 2022 organiseert de Historische Vereniging Oosthuizen de expositie “Honderd jaar school in beeld” in de Grote Kerk te Oosthuizen. De expositie bestaat uit schoolfoto’s van 1900-2000 met de namen (voor zover bekend) van de kinderen die erop staan. Het was een enorme klus om dit materiaal samen te stellen, vrijwilligers onder leiding van voorzitter Gerrit van der Meer hebben hier honderden uren aan besteed.

De eerste dag van de expositie is tevens een reünie. Maximaal 200 oud-leerlingen kunnen zich opgeven voor de opening op zaterdag 17 september 2022. Voor koffie en een hapje wordt gezorgd.

Voor leden van onze vereniging wordt hiervoor een eigen bijdrage van € 10,- per persoon gevraagd, voor niet leden is dit € 15,- per persoon.

Voor het bijwonen van de opening en de reünie is een aanmelding vereist. Vanaf 1 juli tot 1 september kunt u zich aanmelden bij bestuurslid Cees Knops. E-mailadres is hobrede@kpnmail.nl
Een aanmelding is pas definitief als het bedrag is bijgeschreven op bankrekening NL67 RABO 0354 1797 99 van de Historische Vereniging Oosthuizen onder vermelding van Honderd jaar school in beeld.

Schema van openingstijden september 2022, Grote Kerk, Raadhuisstraat Oosthuizen

• za 17-9 opening expositie 10 uur, aansluitend de reünie. De expositie duurt tot 17 uur.
    De expositie is ook te bezoeken op de volgende dagen (de toegang is dan gratis en aanmelden is niet nodig):
  • zo 18-9 expositie van 10 tot 17 uur
  • wo 21-9, do 22-9 en vr 23-9 expositie van 13 tot 17 uur
  • za 24-9 en zo 25-9 expositie van 10 tot 17 uur

Het belooft een waar spektakel te worden waar we nu al vol spanning naar uitkijken.
U bent van harte uitgenodigd!